Andra advent.

Idag tänder vi det andra ljuset och öppnar den åttonde luckan på våra kalendrar. Somsagt andra advent idag vilket innebär söndag och en ledig dag som inte är så jätte bokad men den lär nog bli bra endå.
Jag vill först och främst be om ursäkt för den dåliga uppdateringen förlåt för de. Somsagt idag är det söndag en ledig dag från skolan som alla söndagar är haha,iallafall så har jag lite saker jag ska fixa. Jag och pappa ska hämta en säng så jag skall fixa mitt rum idag (tror jag) haha har gjort det typ 20 gånger men jag älskar att mublera in osv. Sen så har jag en del läxor att göra oså ska jag städa så de e lixom det jag SKA göra sen får vi se vad jag hittar på mer,umgås lite med familjen kanske och kanske se något avsnitt av någon serie hehe. Så så kommer typ min dag att se ut vi hörs och jag har planerat att idag ska det bli bloggning!! Nu ska jag se det nya avsnittet av julkalendern och sen skall jag äta frukost. Kram

Gammal men skit samma ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0