I'm back

Tjenare,dom ni nog märkt har jag inte bloggat på nästan en vecka det beror på att jag har haft så himla fullt upp med allt och jg är riktigt trött just nu,asså allmänt orkar typ inte någonting känns det som haha. 
Därför ser jag också så extra sjukt framemot jullovet.
Jag har även tänkt lite nu under tiden jag inte bloggat om jag ska fortsätta blogga,tycker inte alls det är lika kul längre,men i nu läget tänker jag så att jag bloggar hela året ut alltså hela 2013 typ en månad men iallafall sen får vi se hur jag gör 2014 jag kanske börjar med video fy me istället. 
Men som det ser ut nu kommer jag iallafall kunna ha ganska bra uppdatering resten av året eftersom vi får jullov på fredag och jag har häller ingen dans nu som kommer i vägen för bloggandet så yes,jag har även lite idéer om vad jag ska blogga om så ja.
Idag är det ju 3 advent och det ska komma någon video men min video fy me funkar inte,jag förstår verkligen inte varför men det är något felet ljudet,någon som vet vad det kan bero på?
Jag ska gå till min systers rum nu så ska vi kolla på the Carrie diaries men vi hörs nog kram❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0