Jag som trodde jag skulle blogga

Nej men så blev det ju inte. Hade ju tänkt att jag skulle blogga fast nej det blev ju inte så haha. Iallafall så åkte jg marre och Elin till Södertälje efterskolan var där en kvart och köpte present till Nadia sen åkte vi hem till Nadia igen. Hemma hos Nadia så typ flippa vi ut lite och så sen så hämta vi saker hos Nora och sen så blev det kvällsmat och ni anar inte hur god mat det var ååh de va så sjukt gott, efter det s typ hoppade marre Elin och Nora på varandra och typ dödavrnadra haha så yes sen fixa vi chips oså och nu sitter vi och kollar film. Jg är så jävla trött och håller typ på o somna osv,haha. Imorgon ska jag träffa Hanna och kanske en kompis till Hanna också så det blir ju Nice,har inte träffat Hanna på jätte länge så aa.
Får hoppas på att det snöar som fan inatt så att det blir riktigt mycket snö nu haha. Vi härs nog kram❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0