Lördag

Idag så är det lördag om ni inte visste de haha just ju sitter jag iallafall hos marre jag Elin och marre kom nyss hit.
Igår somnade vi runt 1-2 någonting och vakna typ 20 i 10 haha sov inte alls längre men ja sen kom nadias pappa i sa att de va frukost så vi gick upp eller ner faktiskt haha efter frukosten började vi fightas haha sen städa vi och fixa oss och jag marre och Elin gick till marre. Vi ska va här en stund inte så jätte länge sen ska jag gå och träffa Hanna och Julia eller jag tror Julia skulle va med hah :) men iallafall så kommer typ min lördag se ut efter att jag vart hos Hanna ska typ va där till fem ska jag väl hem plugga och sen se på serier haha men yes vi hörs,och imorgon kommer en ny video till första advent ju. ❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0