snö snö snö snö

JAAAA det har snöat okej det mesta har smällt bort men jag tycker det iallafall är en början. Hahah idag i skolan när jag såg att det snöa jag ba hoppa upp från stolen och skrek "JAAAAAA" ghahah gud min lärare typ hatade mig då men jaja det årdnar nog sig. Enligt mig ska det bli kallt nu under natten och snöa jätte mycket bara för jag måste ha snö,i vanliga fall hatar jag snö blött oså juuue men ärligt man måste ju ha snö i december så ja nu bara måste det snöa. Vad tycker ni om snön? håller ni med mig?
Nu är jag iallafall hemma kunde åka med simon hem så slapp vänta en timme i skolan så det var ju skönt. Sitter och käkar pepparkakor just nu ska nog sätta på ett avsnitt one tree hill strax ska bara göra klart matte läxan usch men måste göras ju. Vi hörs kram♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0